Blood, Guts and Chocolate Cake

意訳意訳で読みやすく。元の意味は損なわないように。

Babygirl - Charli XCX feat Uffie │ 和訳

👑👼💘
If you feeling real sad just look on your wall

本当に寂しくなったら壁を見て

 

I'm your pin-up princess yeah you know who to call

あたしは貴方のピンナップ・プリンセスだもん。誰を呼べばいいのか分かってるでしょ

 

You've got a million dollar smile I can live in your dreams

貴方の笑顔は百万ドル。あたし貴方の夢の中で生きていける


With my angel wings and Fiorucci jeans

この天使の羽とフィオルッチのジーンズでね

 

Close your eyes and lay back

目を閉じて、リラックスして


Think about us, think about love the second we touch

2人のことを考えて、愛について考えて、そしたら私たち触れあうの


Yeah let your mind just relax

そう、ただリラックスして


We could play rough, your blood rush, velveteen rush

荒っぽく遊びましょ。貴方の血はビロードまで駆け巡るの

 

I'll be your baby girl, your baby girl
I'll be your baby girl, your baby girl
I'll be your baby girl, your baby girl 

あたし貴方のベイビーガールになるわ

 

 

[Uffie:]
Gloss on my lips, pop

あたしの唇をグロスで塗って


Sun in my eyes

あたしの目には太陽


Goes the other liquor from inside

別のお酒も出そうよ


Wanna drink a little sip with you

貴方と少しだけ呑んでたいんだ


Wanna spend a little bit with you

貴方と少しだけ過ごしてたいんだ


Open the top pop, drink in my glass

またボトルを開けて、あたしのグラスに注いで


Here come the cops, better drink fast

警察がきたみたい。早く飲んじゃおう


Wanna drink a little sip with you

あと少し貴方と呑んでいたいの


Wanna spend a little bit with you

あと少し貴方と一緒にいたいの

 

 

✡(繰り返し)

 

 

I'm hanging all alone

あたし今ひとりぼっちなの


Let me live inside your world

貴方の世界に住まわせて


More than a fantasy

ファンタジーなんかよりずっと素敵


Let me be your baby girl

貴方のベイビーガールにさせて

 

I'll be your baby girl, your baby girl

(繰り返し)

あたし貴方のベイビーガールになるわ

 

 

 

 

 

 

 

〈概要〉

あなただけの女の子になりたい♡♡♡

 

 

 

 

〈おわりに〉

わたしはベイビーガールというかベイビーになりたいです。ばぶ